Friday, April 24, 2015

Tubifex

De cand am devenit tata de betta ma trezesc mai devreme cu jumatate de ora ca sa hranesc puii. Nu-i problema ca stau sa le bag in gura, dar strecuratul naupilor de artemia e un proces de durata, la picatura. In comert, fie petshop sau alt magazin, nu am gasit nici un fel de strecuratoare suficient de fina, asadar sunt nevoit sa ma descurc cu niste filtre de cafea din hartie. In incercarea de a reduce durata opertiunii folosesc trei borcane in care se scurge apa sarata din cele trei filtre. Imi beau cafeaua, strecor, ma spal pe dinti, strecor, ma imbrac, strecor, clatesc filtrele in bazinul puilor si fuga la munca. Intr-o dimineata m-am trezit sa constat ca in recipientul caruia ii venea randul la eclozat artemia batea vantul. Am derulat caseta inapoi si mi-am amintit ca, atunci cand am pregatit cultura, deoarece nu aveam disponibila apa declorinata incalzita, am folosit apa din acvariul adultilor. Bad call. Am pisat ceva hrana uscata destinata adultilor si am reactivat Nobil Fluid. Am lasat puii in plata Domnului, sperand ca se descurca. La intoarcere, m-am abatut din drum ca sa cumpar niste tubi, deoarece ma asteptau flamanzii. Asa s-au intalnit tubifex cu betta. O intalnire nefericita pentru ambele specii.

No comments:

Post a Comment