Monday, April 20, 2015

Point of no return

Duminica dupa-amiza. Fac un gratar pe aragaz. Beau bere la pet si planific urmatoarea miscare. Masor un corp de mobila. 80 cm. Bun. Ma bag la un somn de pranzisor si-mi promit ca pe seara pun planul in opera. Trezirea. Petshop. 80cm si 112 litri. Kit complet. Incalzitor, sistem de filtrare, doua neoane. Am si termometru. :) Cateva buruieni ca sa nu ma deprime bazinul. N-am masina, cum fac cu transportul? Sunt cateva sute de metri. Iau decizia sa-l car cu carca orice ar fi. Plec cu caruciorul de hipermarket. Fail, nu pot sa scot acvariul din carucior. Asta e. Traversez trecerea pietonala cu caruciorul si dupa ceva zdranganeli ajung cu el in sufragerie. Sparg chestia plasticoasa numita decor 3D ca sa o pot scoate din bazin. E neagra, kitschoasa si arata ca o capcana pentru pestii care s-ar putea strecura intre ea si sticla. Pun bazinul pe pozitie si cu un pet de 5 litri umplu acvariu cu apa rece de la chiuveta. Pun plantele. 8 seara. Am uitat de carucior. Zdranga, zdranga cu el inapoi la petshop. Petshop inchis. E duminica, program scurt. Proptesc caruciorul in usa de la intrare si fac calea intoarsa. Acum am grow out. Am mascul. Ori o sa am singurul betta din galaxie stapan peste 30+112 litri, ori ma invart de niste pui. Cred ca imi trebuie o femela. :)

No comments:

Post a Comment