Monday, April 27, 2015

Depozitul

Un acvariu nu presupune doar spatiu ocupat de catre acesta. Toate sculele si oalele aferente ocupa si mai mult loc. Zestrea mea de peturi cu apa pusa la declorinat.


Daca ma da afara sotia cu pestii mei cu tot, mai am o casa. Si acolo am o serie de peturi. Betta sunt safe. :)

Deci spatiul nu ar fi problema, insa cu timpul stau mai rau. Fiecare mascul va sta separat si va trebui slugarit. Nu suna bine deloc. Ca sa fiu mai operativ, eu am gandit urmatorul sistem: 1 betta in pet, 1 pet langa betta, cu apa pusa la declorinat. Cand schimb apa, transfer pestele in casuta lui curata, arunc apa murdara, clatesc, si pun apa la statut din nou in recipientul eliberat. Periodic, mai inlocuiesc din peturile accidentate sau obosite. Dar sa nu zic hop inainte de a sari parleazul. Mai vedem.

No comments:

Post a Comment