Monday, April 20, 2015

Razboiul nervilor

Au trecut doua zile timp in care am lasat animalul in grija sotiei si a copiilor. Rezultatele se vad: apa nu mai e albastra, ci e albastra si tulbure. Probabil ca hranirea cu pumnul facuta de prescolari nu ajuta. Suspectez ca temperatura apei are 18C. N-am termomentru. Pestele inca misca. E timpul sa intervin. Fuga la petshop.

Doua ore de scarpinat in cap in magazin. Achizitionat un acvariu 30 de litri "kit complet". Incalzitor cu termostat (o minune, primul pe care-l vad), capac cu sistem de iluminare, un minifiltru si cateva plante. De fapt totul este nou pentru mine. Nu se mai vand incalzitoare mesterite din eprubete cu nisip inauntru? :) Si ce-i cu betta aia jerpeliti care par scapati franjurati dintr-o lupta? Scrie pe eticheta: "Crowntail". O lume nebuna.

Bun. Am acvariu, incalzitor si un filtru pe care nu stiu sa-l pun in functiune. Termomentru tot n-am. Si mai e ceva ce nu am: apa statuta (declorinata). Nici timp nu mai am ca e cam degerat baiatul, dar am aragaz si oale, deci hai la lupta. 

Oale pe foc. Cate trei. Pentru racire... cada, dop si apa rece. Serie dupa serie. Termometru de camera will do, nu vreau sa fierb baiatul sau sa-i racesc prea mult apa. Termomentrul cedeaza la lipituri. Bine ca am deget. :) Acvariu plin ochi. Am platit 30 de litri, vreau 30 de litri. Am dibuit si cu filtrul. Apa e cam laptoasa. Sotie, sigur erau curate oalele alea sau am reincalzit o ciorba? Mergem inainte, hai sa pescuiesc baiatul. Se pare ca nu am uitat sa cumpar "ciorpac". Soc termic? La ce frig are in el cred ca abia asteapta unul, atata timp cat apa in care nimereste este mai calda.

E trecut de miezul noptii. Baiatul se zbarleste la reflexia lui in sticla si la capatul albastru al incalzitorului (!?). E bine. Dupa inca o zi si cateva plante apare si termometrul. Veatza e buna!


No comments:

Post a Comment