Tuesday, April 28, 2015

Trezirea!

In loc sa ma bucur de acvariul cu pui, mi-am format reflexul sa-i caut cu privirea pe cei morti. M-am saturat. Decid ca ceea ce se intampla nu este normal deloc. Astia nu se opresc din murit, e timpul sa ma dezmeticesc. Din nou. Urmaresc un muribund cu atentie. Hopa, respira la suprafata! Deci nu asta e, organul labirint pare a functiona corect. Il separ ca sa pot sa-l studiez mai atent. E scofalcit, dar ca lungime este printre cei mai marisori. Nu arata a "rebut" al naturii deloc. Imi incordez privirea. Pe una din micile branhii o excrescenta minuscula. E alba, arata ca vata. Asta trebuie sa fie. Habar n-am insa ce e. Mai uit in bazinul mare al puilor sa compar simptomele cu cele ale altui suferind. Nu e nevoie, deoarece constat ingozit ca pui aparent sanatosi si burtosi prezinta aceleasi semne, cu mici variatii. Pe aproape invizibilele aripioare pectorale, dar uneori si pe cozi, acelasi... organism (??) pufos. Magazinele sunt inchise acum. Ma asteapta o noapte lunga de studiu pe internet.

No comments:

Post a Comment