Monday, April 27, 2015

157

Am timp. E timpul. Scot plantele din acvariul puilor si evaluez. Desi am schimbat apa zilnic, mizerie e cat cuprinde. Si pui, puhoi. In acvariul gol pusca nu mai au unde sa se ascunda. Ma bucur si ma ingrozesc in acelasi timp. Ma pregatisem sufleteste pentru pesti o suta, din care cincizeci de masculi. Se pare ca m-am pricopsit cu mai multi. Ma intorc la adulti. Trebuie sa fac rocada astfel incat sa nu se intersecteze cu puii, ar fi putin neplacut. Pentru pui, nu si pentru adulti. Pun 5 pesti scandalagii intr-un acvariu de 7 litri, arunc si o mana consistenta de plante, sperand sa stea linistiti. Ii urmaresc putin. Pace. Daca izbucneste iures, planuiesc sa-i bag la intuneric, intr-o debara, la somn. Urmeaza partea distractiva. Ma intorc, ranjind, cu ciorpacul in mana, la pui. :) Imi amintesc ca mai trebuie ceva. O foaie si un pix. Pe ei, pe mama lor! Notez fiecare captura. 10, 7, 5 etc. Ultimii sunt prinsi la bucata iar acvariul in care a avut loc vanatoarea e verificat si rasverificat sa fie gol. Doar mizerie in suspensie, arata ca dupa dezastru si e pustiu. Insa recipientul de transport e plin ochi.

De ochi.


Si de burti.


Curat fosta maternitate si schimb toata apa sa o pregatesc pentru adulti. Intre timp, puii plutesc in recipientul de plastic, examinandu-si noua imparatie. 



Au 2 saptamani si 5 zile si sunt in grow out. Incepe o noua etapa in viata lor. Acum acvariul cel mare pare gol. Imi amintesc ca trebuie sa stabilesc cat de gol este de fapt. Foaia unde am notat seriile de pui ma asteapta, uda fleasca, ca dupa razboi. Adun pe telefon. 157 de luptatori. :)

No comments:

Post a Comment