Saturday, April 25, 2015

Planning ahead

Deoarece am visat numarul 100, ma pregatesc sa gazduiesc 50 de masculi. Strang peturi de 5, 6 si 10 litri, nu fac discriminari. Nu pot sa beau 50 x 5 litri apa in timp util, asadar am devenit un concurent de temut al boschetarilor care recolteaza peturi din tomberoane. Habar n-am ce fac acestia cu ele, la fel cum nu stiu de ce cumpara lumea apa la pet, atata timp cat pana si puii fragili de betta traiesc fara probleme in apa de la robinet. 

Intr-o dimineata vad premiul cel mare. Opt peturi curate din plastic transparent, fara nuanta de albastru turbat, care ma asteptau sclipind in soare, langa o ghena, in spatele unui bloc. Imi calc in picioare ultima farama de demnitate. Totul pentru masculi, am citit pe net ca betta au colti. :) Se sesizeaza proprietarul. Un boschetar gen paie in par, de sex incert, care statea la taclale cu doi camarazi. -Sunt ale nostre! -Imi trebuie pentru pesti betta. -???! Negociez. Boschetarul imi cedeaza tot tezaurul in schimbul promisiuni ca-i dau si lui cativa pesti. Pe undeva am sentimentul ca betanii ar fi mai in siguranta cu el decat langa testoasa lui Ionut.

No comments:

Post a Comment