Tuesday, April 28, 2015

4 saptamani si 5 zile

Se trece la ora de vara. Ma trezesc dimineata, e luni. Ma grabesc sa recoltez si sa strecor artemia, contracronometru, ca de obicei. Pe langa hranit pui mai am de dus si fata la scoala si pe urma trebuie sa fug la scarbici. Venise randul plicului de la Sera. In recipientul de recoltare nu misca nimic. Nu-i bai, am hrana congelata. O mica diferenta de abordare. Artemia o clatesc in acvariu si plec. Cu hrana congelata e mai laborios, trebuie sa le dau cate putin, cu seringa. Puii nu mananca de pe fundul bazinului ceva ce nu se misca. Se servesc doar cu ce este in picaj. Restul e ignorat si ajunge la melci. Ultimul lucru pe care mi-l doresc cand ma grabesc e sa le dau cu picatura la bot. Asta e, hai pe ei. Ajung cu hrana la acvariu. Remarc o diferenta. Deoarece s-a schimbat ora, afara e inca intuneric si puii dorm. Le aprind neoanele in cap. Stau dupa ei. Hai ca incep sa se miste... dar inca par decolorati de la somn. Bag seringa in apa, incep sa se adune la ea. Lansez o picatura de mancare. Ma uit cu gura cascata cum o ignora desi unora le cade la propriu in cap. N-am timp sa ii astept sa se intinda somnorosii. Insist. Mancarea o ignora in continuare, dar au inceput sa-si dea suturi in cur. A dracu e pielea pe ei. Isi fac invorarea de dimineata ciupindu-se intre ei. Betta is as betta does. Ma resemnez. O rog pe sotie sa o duca pe fii-mea la scoala si astept cu rabdare sa se activeze si celalat instinct in pestisori. Agresivitatea primeaza, mancatul asteapta la rand. In fine, 100% functionali. Mananca. Constat un alt aspect caruia nu i-am dat importanta pana acum. Capetele li se misca cumva in corp in timp ce MESTECA indelung.  Fix asta mai lipsea. Au 4 saptamani si 5 zile si stau dupa curul lor.




No comments:

Post a Comment