Thursday, April 30, 2015

Mancare

Ritmul de dezvoltare al puilor se oglindeste in cresterea cantitatii de mancare pe care o baga in ei. Pe langa artemia proaspat eclozata, am introdus hrana congelata. La inceput mancau ciclopi, cea mai marunta hrana pe care am gasit-o. Consumau jumatate de cubulet la o masa. Ulterior au primit dafnia si, dupa ce le-au mai crescut boturile, au primit si artemia adulta. De la jumatate de cubulet au ajuns la patru cubulete la masa. Primesc trei mese pe zi. E timpul sa fac o reaprovizionare, asadar opresc la Obor in drumul de intoarcere de la serviciu. Vanzatorul stia ca ma distrez cu niste pui de betta. Le stia si varsta. Mama o cumparasem de la el. Dupa ce imi pun mancarea congelata in desaga, pentru un motiv care imi scapa, vanzatorul imi arata o poza pe telefonul mobil, cu un soi neidentificabil de peste care ii ca intra pe stoc in curand. Daca tot suntem cu telefoanele scoase, ii arat si eu cateva poze mai recente cu puii mei. Omul pare sincer surprins. Zice ca sunt maricei pentru varsta lor de 7 saptamani. -Cand vine momentul, stii unde ma gasesti. -Sigur. Ii salvez numarul in memoria telefonului mobil.

No comments:

Post a Comment