Tuesday, April 28, 2015

Fungus

Fungus trebuie sa fie. Caut online medicamente potrivite. Imi pregatesc variante. Pe primul loc in lista preferintelor este Fungol 100 ml de la JBL. Pe net apare "in stoc". Nu se mai face odata dimineata, sa se deschida magazinele, sa vad daca e disponibil si la raft. N-am timp de comenzi online. Nici spatiu pentru multe incercari. Primul magazin. Nu este. Observ ca ar fi altceva, mai pe la fundul listei. Daca nu gasesc ceea vreau o sa revin. Al doilea magazin. Nimic. Le-am epuizat pe cele de langa mine. Ar mai fi unul destul de aproape. Sun la el. Cica mai au o singura cutie. Care expira in cateva zile. Dar nu-i problema, imi fac reducere, aud in telefon. Cel mai repede ajung acolo daca ma intorc acasa si iau bicicleta. Pedalez. Achit, pedalez inapoi. Pe prospect scrie ca rezolva mortalitatea in 2 zile. Vreau sa sper. Cu putin timp in urma am incercat tratament la adulti cu un medicament care oferea asigurari indraznete, cu zero succes. N-am chef sa vina si puii la rand. Pe prospect mai scrie ca e recomandabil sa intrerup hranirea pe timpul tratamentului. Sa ii tin nemancati doua zile nu e o optiune. Agit medicamentul. Episodul cu Nobil Fluid m-a invatat sa fiu atent cu lichidele in acvariu. In caz de supradoza accidentala, nu am unde sa-i scot ca sa ii salvez. Apa se coloreaza incet in albastru. Imediat, ii hranesc. Au 4 saptamani trecute fix.


No comments:

Post a Comment