Saturday, May 16, 2015

La petshop

Cineva mi-a oferit o pereche de betta sa-i puiesc. Nu vinde, pur si simplu ofera. Si nu oricum, ci pe sistemul vino la mine si pleci cu doi pesti. II ALEGI TU. Hmm. Incredibil. Omul asta nu-i normal. :)

Pestii au nevoie de case. Caut doua acvartii plus angaralele aferente. Termomentre, incalzitoare, filtre. Merg la petshop. Ochesc doua acvarii. Ultimele. Ca de obicei. Intorc un capac asteptand reintalnirea neplacuta cu ledurile albastre. Hopa. Sistemul de iluminare e altfel. Rog o vanzatoare sa foloseasca priza. Ledurile sunt albe. Win! Planific o vizita in ziua care urmeaza, caci vanzatorul care imi aplica recucerea de 10% nu e prezent.

Ca de obicei, imi lipesc nasul de acvariile betanilor. Cine a zis ca masculii crowntail sunt rai? Se inteleg de minune. Ce-i drept, sunt mai mici decat masculii mei de 11 saptamani+.



Rog vanzatorul sa-i separe. Unul ajunge intr-o cana de plastic. Nu stiu daca i-am facut un bine sau a ajuns din lac in put. Mai studiez. Vad un puiut cu moaca de fantoma trista. Imi cam face cu ochiul. Rezist impulsului de a il cumpara pe loc.



No comments:

Post a Comment