Tuesday, May 5, 2015

8 saptamani + 2 zile + 2 fete

Fii-mea are episoade in care se chinuie sa numere pestii. Pestii nu stau locului. Vine cu tot felul de cifre. Zambesc intelegator si explic. Am vrut 11 fete. Sa aiba fiecare fata cate zece litri de apa numai ai ei :) in bazin. Dupa ce le-am separat, am vazut cate alte mandre se pregateau sa ma paraseasca. N-am rezistat. Hai, inca 2, sa fie numar impar de gagici. Probabil o prostie, dar asa am citit pe net. Deci 13 fete, da? Plus inca 3 baieti, ca asta ar fi maximul capacitatii mele de gestionare cand vor trebui despartiti. Fii-mea isi vede de ale ei si continua sa le numere. Rezultatele recensamintelor ad hoc sunt mereu diferite. Imi pica fisa. In poze pestii nu se misca. Stiu cum sa rezolv disputa definitiv.


6 stanga + 3 jos + 6 sus = 13 15 fete. Se pare ca atunci cand am suplimentat cu 2 fete m-am balbait. Sau s-a adaugat la superstitia numarului impar, cea care pastreaza pacea, si superstitia numarului 13. L-am depasit. Deci inca doua. Hmm. Important e sa nu mai apara masculi.

No comments:

Post a Comment