Monday, May 25, 2015

El

La treaba.


Botezul.


Aproape gata.


In priza.


Alfa si planta lui. Cam chel. Afara de asta, e exact locul copilariei lui. Probabil se intreaba unde s-au dus fratii si surorile lui. Doar i-am promis "acvariu identic", dar n-am specificat clar identic cu ce.


Se uita la puscariile prin care, rand pe rand, a trecut. Una dintre ele lipseste. E la reparat, in garantie. M-a tinut o saptamana. Habar n-aveam de ce se da garantie pentru un acvariu. Am aflat. S-a stins lumina in capul lui Alfa imediat ce i-am mutat pe blonzi in bordel. A fost ca un semn.


Cam asta a mai ramas din cel mai puternic si cel mai frumos mascul din ponta lui.


Prinde cumva propria reflexie si se incordeaza. Nu-i iese. Clamped fins. Am mai vazut asta si nu s-a sfarsit bine.


Sunt la munca si abia astept sa ajung acasa sa vad cum stau la numaratoarea de vietati. Intr-un acvariu sper sa creasca, in altul sper sa nu scada. Ziua trece greu.

No comments:

Post a Comment