Thursday, June 25, 2015

SI-au luat tara inapoi

Plakatii au stat vreo doua zile ca niste bufnite, cu inotatoarele stranse, in bazinul mare. Azi s-au dat pe brazda oarecum. Restul fetelor pleznesc de sanatate si s-au acomodat foarte bine in sticlele lor. Sunt chiar amuzante cum stau toate, la unison,  fiecare in centrul bidonului propriu, la suprafata, scanand continuu dupa ceva bun. Cand bag cutitul cu mancare la ele, sar sau sunt gata sa mi-l ia cu tot. Cred ca tratamentul s-a incheiat cu bine  si e timpul sa-si ia tara inapoi. :)

Avangarda.


Ale dracu, chiar si cand le torn din sticla in lighean, tot gusta cativa rahati pe drum, sperand ca sunt viermisori, in timp ce sunt luate de suvoi.

Plakatii incearca sa tina piept cotropitorilor.


Degeaba, e piscina lor.


Si-au adus si ficusii.


La casa, meciul inca se joaca. Acolo sunt cele mai bolnave. Trei le-am lasat netratate, de test. S-a curatat o pestoaica de petshop, urmata in aceeasi zi de una din fetele mele. Mi-a fost clar ca e timpul sa le tratez si pe ultimele doua. Apa curata nu ajunge. In ultima saptamana mi-au murit trei pesti de petshop. Mai am doar unul, crowntailul sperios.


Odata inlaturate sticlele fetelor, am din nou acces la masculi.


Am si un halfmoon.


Cu cei trei frati patati, Alfa & Co, ma vad o data pe zi, cand ii hranesc. Au o agresivitate iesita din comun. Cum ma vad, cum se dau la mine, de parca as fi alt betta mascul. Hranirea se desfasoara in clinchet de dinti pe cutit. :)

No comments:

Post a Comment