Tuesday, June 9, 2015

Iohannis

Dimineata l-am lasat in treaba lui cu o hoarda de pui.


Cand m-am intors acasa, puii era neglijati, de capul lor. Dansul ia-l de unde nu-i. L-am cautat prin bazin. L-am gasit sub cuib. Sub un alt cuib. In bazinul de 80 cm lungime, isi facuse inca un cuib pe diagonala, pe latura opusa.

In poza e cuibul cel nou, gros si frumos, cu masculul dedesupt. In in zare se vede cuibul cu pui, uitat in fundul curtii.


Stanga jos, cuibul cu pui. Dreapta sus, cuib nou nout.


Mie nu mi-a fi dat prin cap meu de om ceea ce i-a trecut lui prin capul de betta. Ce naiba mai face cu inca un cuib? L-am urmarit sa vad daca mananca pui, ca sa-si energizeze eforturile de constructor. Aparent, mai da o raita din cand in cand la cuibul cel vechi si agita puii. L-am prins cu un pui in gura pe care nu-l mai scuipa inapoi. A inotat o vreme brambura, dupa care s-a dus glont la cuibul cel nou. L-a pus acolo. Singur in cuibul gol. Probabil i-a facut cuibului o proba. :)

Recapitulam: blond este, case are, iar diseara o sa imi dea o poala de pui spre adoptie. Cred ca i-am gasit un nume potrivit: Iohannis! :)

No comments:

Post a Comment