Thursday, July 9, 2015

5 saptamani

Spre deosebire de generatia lui Alfa, care erau niste stelisti cam la fel, puii acestuia imi ofera diversitatea pe care mi-am dorit-o atunci cand am imperecheat un peste rosu cu unul albastru. Acum am albastri, galbeni (de unde ori fi aparut si astia?), portocalii, roscavani, negriciosi si combinatii, single & double tail. Acvariul in care cresc si se lupta ei este o desfatatare. Cu ocazia implinirii varstei de 5 saptamani, incerc sa individualizez cativa.

Dansa e galbena cu un inceput de patern butterfly. 


Din ce imi dau seama dupa dorsala, s-ar putea sa care dupa ea si gena DT.


El este cel mai inaripat. Fara indoiala, mascul. Are culoarea lui Alfa insa nu si spiritul lui.


Seful acvariului pare a fi marlanul asta culoarea baltii.100% mascul.


Masculul din mijloc jos. Double Tail cu red loss.


Doua portocale DT. Probabil fete.


Doi mascati albastrei. Sex incert, posibil baieti.


Cel mai mancau este asta. DT geno.


Pe undeva inoata si un mascul DT galben. E ninja, nu apare in nici o poza. Vedere de ansambu. Inghesiuala mare, monser. :)




No comments:

Post a Comment